Wszystko o zakupach

Jak kupować

Wybór produktu i umieszczenie go w koszyku

W katalogu produkty macie dwie możliwości wybrania towaru, który chcecie kupić. Dla lepszej orientacji po naszych stronach polecamy użyć wstępne menu kategorii. Po otworzeniu menu ukaże się po lewej stronie gdzie za pomocą filtrów idzie znaleźć konkretną, szukaną pozycję.

Drugą możliwość oferuje funkcja WYSZUKAĆ oznaczona lupą w górze strony. Po zadaniu części szukanego słowa katalog pokaże Państwu produkty z najlepszą zgodnością. Za pomocą przycisku KUPIĆ włożycie wybrany produkt do koszyka a następnie wprowadźcie warianty produktu jeśli umożliwia to oferta. W koszyku skontrolujcie, jeśli naprawdę mają Państwo wszystko.

Jeśli chcecie dodać do koszyka jeszcze jakiś produkt, powtórzcie procedurę jak wyżej. Oczywiście istnieje możliwość usunięcia produktu z koszyka za przyciskiem „krzyżyka”. Płatność i dane do faktury. Przed kontynuowaniem system zaproponuje Państwu rejestrację lub możliwość zakupu bez rejestracji. W następnym kroku mają Państwo do wyboru sposób zapłaty i typ dostarczenia produktu. Po ich zadaniu pozostaje wypełnić dane fakturowe oraz potwierdzić warunki handlowe. Na koniec, jeśli już jesteście gotowi naciśnijcie DOKONAĆ ZAMÓWIENIE.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia

Po naciśnięciu przycisku DOKONAĆ ZAMÓWIENIE nasz system zarejestruje przyjęcie zamówienia, pośle Państwu automatycznego e-maila, że otrzymaliśmy Państwa zamówienie do realizacji. Jeśli nie otrzymają Państwo takiego maila do 24 godzin to skontrolujcie najpierw Państwa skrzynkę odbiorczą a następnie spam, jeśli nawet tam nie będzie nasz mail skontaktujcie się z nami pod numerem 032 / 419 32 79.

Pod tym numerem telefonu u naszych pracowników skontrolujecie, czy Państwa zamówienie jest zarejestrowane. Przetwarzanie zamówienia i zwrot towaru. Towar, który jest na magazynie i zostanie zamówiony do 12:00 jest przygotowywany na następny dzień roboczy.

Jeśli towar nie jest dostępny na magazynie, zostanie zamówiony u naszego dostawcy. Termin dostarczenia produktu różni się według samochodu ale zazwyczaj dostarczamy towar v ciągu 1-5 dni. Dokładny termin udzielimy Państwu telefonicznie pod nr. 032 / 419 32 79.

Dostarczanie

DPD - Ekspresowa usługa kurierska

Przesyłkę mogą Państwo wysłać na dowolny adres (dom, praca itd.). Paczki dostarczane są w dni robocze od 8:00 do 18:00. Istnieje możliwość zapłaty w gotówce lub kartą płatniczą. W dzień dostarczenia otrzymają Państwo wiadomość SMS z orientacyjnym czasem przyjazdu kuriera. Jeśli nie uda się dostarczyć przesyłki przy pierwszej i drugiej próbie, zostanie ona we właściwym oddziale przez 7 dni. Dla uzgodnienia trzeciej próby dostarczenia przesyłki, konieczne jest kontaktować się bezpośrednio z DPD

Ekspedycję mogą Państwo śledzić na https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Wysylka, gdzie w górnej części strony internetowej wpiszcie numer przesyłki.

Parametry przesyłki:

  • Maksymalna waga jednej paczki w przesyłce: 50 kg
  • Maksymalna długość: 175 cm (najdłuższy bok)
  • Wysokość + szerokość + długość <= 300 cm)
  • Paczka o kształcie prostopadłościanu, z którego nie wystaje żaden ponadwymiarowy element

Wysyłka DPD Pickup

W całym kraju działa już ponad 2200 Punktów DPD Pickup. Jeżeli chcesz znaleźć nasz Punkt w swojej okolicy wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszesz nazwę miejscowości i ulicę lub po prostu klikniesz na mapie wybrane miejsce.

InPost

Przesyłkę mogą Państwo wysłać na dowolny adres (dom, praca itd.) lub do paczkomatu. Paczki dostarczane są w dni robocze od 8:00 do 18:00. Istnieje możliwość zapłaty w gotówce lub kartą płatniczą. W dzień dostarczenia otrzymają Państwo wiadomość SMS z orientacyjnym czasem przyjazdu kuriera. Jeśli nie uda się dostarczyć przesyłki przy pierwszej i drugiej próbie, zostanie ona we właściwym oddziale przez 7 dni

Parametry przesyłki:

  • Maksymalna waga jednej paczki w przesyłce: 50 kg
  • Maksymalna długość: 175 cm (najdłuższy bok)
  • Wysokość + szerokość + długość <= 300 cm)
  • Paczka o kształcie prostopadłościanu, z którego nie wystaje żaden ponadwymiarowy element

Odbiór osobisty

Towar do osobistego odbioru będzie przygotowany na adresie: Myjnia samochodów, Raciborska 83, 47-460 CHAŁUPKI.

  • O odbiorze zamówienia zostaną Państwo poinformowani mailowo, względnie telefonicznie.
  • Płatność: na miejscu tylko gotówką
  • Godziny otwarcia: Pon. – Pt 8:00-16:00

Płatność

  1. Za pobraniem - klient zapłaci przewoźnikowi przy dostarczeniu przesyłki
  2. Przelew bankowy - klient zapłaci z góry przelewem bankowym
  3. Zapłata kartą online klient zapłaci kartą przez internetową bramkę płatniczą
  4. Gotówką - klient płaci gotówką bezpośrednio w sklepie

Za pobraniem

Wszystkim przewoźnikom można płacić za pobraniem. Kurierzy społeczności przewozowych dysponują terminalem, dzięki czemu istnieje możliwość płacenia kartą. Te same warunki obowiązują w miejscach wydania przesyłek, gdzie możecie sobie pozwolić wysłać zamówienie.

Przelew bankowy

Jeżeli chcą Państwo za swoją przesyłkę zapłacić za pomocą przelewu bankowego, w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia, który Państwu wyślemy, będą wskazane dane do płatności. Towar wysyłamy, gdy tylko otrzymamy zapłatę za Państwa zamówienie.

Płatność kartą online

Przy wyborze płatności kartą, zostaną Państwo przekserowani do bezpiecznej bramki płatności, gdzie po wpisaniu numeru karty, daty ważności oraz kodu CVV, który znajduje się na odwrocie karty płatniczej, zostanie pobrana z waszego konta odpowiednia kwota odpowiadająca cenie waszego zamówienia. Dotyczy to bezpiecznego sposobu płacenia za wybrane produkty. Płatność jest widoczna natychmiast, więc możemy towar wysłać jak najszybciej.

Płatność w gotówce – odbiór osobisty

Przy tym zamówieniu nie płacą Państwo za transport ani wysyłkę. Możliwość płatności tylko w gotówce.

Towar do osobistego odbioru będzie przygotowany na adresie: Myjnia samochodów, Raciborska 83, 47-460 CHAŁUPKI.

  • - o odbiorze zamówienia będą Państwo informowani e-mailem, względnie telefonicznie.
  • - godziny otwarcia : Pon. – Pt. 8:00-16:00
  • - w sklepie będzie towar przygotowany dla Państwa jeszcze przez następne 7 dni kalendarzowych. Jeżeli towar nie zostanie odebrany w tym terminie, zostanie udostępniony do ponownej sprzedaży.

Reklamacje

Sprzedający gwarantuje kupującemu, że towar na dzień przekazania kupującemu nie posiada żadnej wady.

A to znaczy, że produkt w czasie gdy go kupujący odebrał:

  • ma właściwości, które obie strony uzgodniły i gdy brakuje umowy, te właściwości, które sprzedawca lub producent opisał lub które kupujący oczekiwał z uwzględnieniem charakteru towaru i na podstawie przeprowadzonej reklamy,
  • pasuje do potrzeb, który do ich użycia sprzedający wskazuje lub któremu się rzecz tego rodzaju zazwyczaj używa,
  • odpowiada jakości lub wykonaniu uwzględnionej próbce lub projektu, w przypadku jakości określonej,
  • jest w odpowiedniej ilości, masie i rozmiarach oraz spełnia przepisy i żądania prawne.

Kupujący w przypadku, że produkt nie posiada właściwości wyżej wymienionych może się domagać:

  1. Bezpłatne usunięcie wady
  2. Przesłanie nowego produktu bez wad (zakładając, że nie dotyczy to charakteru wady nieproporcjonalnej).
  3. Gdyby nie było wyżej wymienionych możliwości, może odstąpić od umowy.
  4. Kupujący ma prawo alternatywnie do wszystkich wyżej wymienionych roszczeń domagać się proporcjonalnej zniżki.
Więcej o warunkach handlowych

Ochrona danych osobowych

Poniższe informacje zostały przygotowane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO).

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AG AUTO POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chałupkach przy ul. Raciborska 83, 47-460 Chałupki, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000029883, posiadająca NIP: 5482131506 (zwana dalej Administratorem).
2. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest zawarcie i realizowanie oraz wykonanie i rozliczenie umowy sprzedaży zawartej z Administratorem, w tym obsługa procesu reklamacyjnego.
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są:

  • a)art. 6 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
  • b)art. 6 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – w zakresie rozpatrywania zgłaszanych reklamacji,
  • c)art. 6 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora – w zakresie prowadzenia rozliczeń umowy oraz dochodzenia roszczeń związanych z umową.

4. Prawnie uzasadnione interesy Administratora związane z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 lit. f RODO:
  • a)konieczność zapewnienia możliwości prowadzenia rozliczeń umowy,
  • b)konieczność zapewnienia możliwości dochodzenia roszczeń związanych z umową.

5. Dane mogą zostać udostępnione właściwym organom państwowym, w szczególności Policji oraz Prokuraturze i sądom powszechnym, działających na podstawie odrębnych przepisów.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w niezbędnym zakresie do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z zawartej umowy oraz przez okres wynikający z obowiązków nałożonych ustawą, w szczególności przepisów podatkowych i rachunkowych oraz związanych z postępowaniem reklamacyjnym.
7. Przysługują Pani/Panu następujące prawa:
  • a)Prawo dostępu do danych – art. 15 RODO,
  • b)Prawo do sprostowania danych – art. 16 RODO,
  • c)Prawo do usunięcia danych – art. 17 RODO,
  • d)Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – art. 18 RODO,
  • e)Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – art. 21 RODO.

8. Ograniczenie praw związanych z przetwarzaniem danych:
  • a)prawo dostępu do danych:
    • i)osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji wskazanych w art. 15 ust. 1 pkt a-h RODO;
    • ii)Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, Administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się w powszechnie stosowanej formie elektronicznej;
    • iii)prawo do uzyskania kopii, o której mowa w pkt ii), nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych – art. 15 ust. 1, 3 i 4 RODO.
  • b)prawo do usunięcia danych może być wykonane, jeżeli:
    • i)dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
    • ii)osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 RODO wobec przetwarzania;
    • iii)dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
    • iii)dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator – art. 17 ust. 1 lit. a, c, d, e RODO.

  • Prawo do usunięcia danych nie będzie mogło być zrealizowane w sytuacji w jakiej przetwarzanie danych będzie niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, jak również ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 17 ust. 3 lit. b i e RODO.
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych może być wykonane, jeżeli:
    • i)osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
    • ii)przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
    • iii)Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    • iv)osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą – art. 18 ust. 1 lit. a-d RODO.

  • W przypadku ograniczenia przetwarzania danych, takie dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego – art. 18 ust. 2 RODO.
  • d)prawo do wniesienia sprzeciwu może być wykonywane jedynie w zakresie przetwarzania opartego o art. 6 lit. f RODO. Pomimo wniesienia sprzeciwu, Administrator uprawniony będzie do dalszego przetwarzania danych w przypadku, gdy wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 21 ust. 1 RODO.

9. Celem wykonania praw, o których mowa w pkt 8, należy skontaktować się z Administratorem. Kontakt możliwy jest w formie telefonicznej, elektronicznej – za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz listownie.
  • Nr telefonu: 032/419 32 79
  • Adres e-mail: agcar@agcar.pl
  • Dane do korespondencji: Raciborska 83, 47-460 Chałupki.

10. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym brak podania wymaganych danych osobowych będzie skutkować nie zawarciem umowy, o której mowa w pkt 2.
Skorzystanie z prawa do żądania usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych przed wykonaniem umowy może skutkować jej rozwiązaniem, ze względu na brak możliwości jej wykonania bez możliwości przetwarzania danych osobowych.Wyjątek stanowi subiekt zapewniający dla sprzedającego przewóz towaru, którymi są dane osobowe kupującego przekazywane w zakresie, który jest konieczny do prawidłowego dostarczenia towaru.
AG AUTO POLSKA Sp. z o.o AG AUTO LOGO agcar@agcar.pl 548-21-31-506
Bogumińska 7 47-460 CHAŁUPKI Polska
032 / 419 32 79